Marketing

A marketing a vevők vagy felhasználók igényeinek kielégítését célzó tevékenységek gyűjtőneve. Ide tartozik az igények felmérése, a termék vagy szolgáltatás kialakítása, annak megismertetése a fogyasztókkal, az ár megállapítása és az értékesítés megszervezése.

Utoljára szerkesztve: 2021. január 9.

Marketing dossziéban 79 fogalommagyarázat található.

További fogalmak a dossziéban

4C4PÁrazásArculat / Corporate identityB2B / Üzleti értékesítésB2B-kutatásB2C / Lakossági értékesítésB2C-kutatásBecslésBlogBriefCélcsoportChatbotCold mail / Hideg e-mailCookie / SütiCPA / Cost per action / PPS / Pay per salesCPC / Cost per clickCPL / Cost per leadD2CDesign / FormatervezésDesk research / Desk tanulmány / MásodelemzésDisplay hirdetésEDMElérés / ReachFókuszcsoport / FGFranchise / Jogbérleti szerződésGeoblocking tilalma / Területi alapú tartalomkorlátozás tilalmaGoodwillInfluenszer / InfluencerInventoryKeresletKeresőhirdetés / Keresőmarketing / SEMKínálatKommunikációKonverzióKözösségimédia-hirdetésKözösségimédia-jelenlétKvalitativ kutatásKvantitatív kutatásLeadMárka / BrandMárkaépítésMárkaötletMárkatötletMarketingmixMarketingtervMédiadesignMédiatervezésMintavételMystery shopping / Rejtett vásárlásNatív hirdetésOnline hirdetésOnline hirdetés típusokPersonal branding / Személyes márka / ÉnmárkaPerszónaPiackutatásPiacméretPoszthirdetésPozicionálásPR / Public relationsProgramozott hirdetés / ProgrammaticPull kommunikációPush kommunikációReklámReklámblokkoló / AdblockerSaleshouseSEO / Search Engine Optimization / KeresőoptimalizálásSEO-teszt / SEO check / SEO auditService designSzegmentálásTargetálás / CélzásTartalomelemzésTartalommarketing / Content marketingTender / VersenytárgyalásTopline / GyorsjelentésTrendUI/UX designUsability teszt / UX teszt / UX kutatásUSP / Unique Selling Point / Egyedi márkaérték / Termékelőny

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.
Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz! Ha az oldalunk aktualitását vesztett hibás információval találkozna, kérjük jelezze nekünk: hibabejelentes@startupguide.hu!