Display hirdetés

Az online hirdetések jelentős részét display-reklámnak tekintik a szakemberek. Ide tartoznak a különböző bannerek, a weboldalakat eltakaró, a böngészést megszakító mozgóképes megoldások, de az aprócska szöveges hirdetések és sok minden más is.

Legfontosabb kapcsolódó témák

Online hirdetés típusok Google Ads Klikk

Az angol „display” szó egyebek mellett kirakati megjelenítést, bemutatást jelent. Az online hirdetések világában display-nek számít a legtöbb olyan formátum, amelynek célja a felhasználó figyelmének felkeltése. A hírportálokon, szórakoztató weboldalakon megjelenő reklámok döntő része ebbe a kategóriába tartozik. 

Bár korántsem egzakt tudományról van szó, általában nem display-ként emlegetik a tartalomba ágyazott megjelenéseket, a keresőhirdetéseket, a közösségimédia-hirdetéseket, a videóhirdetéseket és az okostelefonon megjelenő hirdetéseket.

A szóhasználat azonban változóban van: a Facebookon megjelenő bizonyos formátumokat nehéz volna nem display-nek tekinteni, ahogy az  asztali és mobil hirdetések éles elválasztása is egyre inkább elavulttá válik az okostelefon-képernyők növekedése, illetve a hirdetési szabványok változásai nyomán. 

Az online hirdetési piacon használatos terminológia gyakori változásai miatt célszerű minden esetben tisztázni a cégünknek marketing vagy hirdetési szolgáltatást kínáló partnerekkel, hogy melyik kifejezés alatt mit is értenek pontosan. 

Utoljára szerkesztve: 2021. augusztus 6.

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett fogalmak

A Start Up Guide Galaxis támogatója a Magyar Fejlesztési Bank.
Ez a SUG Galaxis 1.0 nyilvános tesztüzeme. Az oldallal kapcsolatos észrevételeidet, javaslataidat örömmel fogadjuk a hibabejelentes@startupguide.hu címen!

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.
Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz! Ha az oldalunk aktualitását vesztett hibás információval találkozna, kérjük jelezze nekünk: hibabejelentes@startupguide.hu!