Poszthirdetés

A közösségimédia-jelenlét hatékonyságát növelik azok a fizetett eszközök, amelyek a céges Facebook- vagy Instagram oldalon megjelenített posztokat népszerűsítik.

A poszthirdetések a valahol (például a vállalkozás saját oldalán vagy blogján) már megjelent posztokat hirdetik a hirdetéssel találkozó felhasználók számárnak növelése érdekében. A Facebook „oldalbejegyzés-aktivitási hirdetésnek” hívja ezt a megoldását, de az Instagramon is van hasonló lehetőség. A poszthirdetések olyan felhasználókhoz is elvihetik a bejegyzéseket, akik magát az oldalt nem lájkolták. (A személyes profilokra írt posztok nem népszerűsíthetők ezzel a módszerrel.)

Mint a közösségimédia- és általában az online hirdetések világában, a szolgáltatás erőssége, hogy a felhasználók reakcióit dokumentálja és elemezhetővé teszi. A poszthirdetések fogadtatása megmutathatja, milyen típusú bejegyzésekkel bővíthető az oldal közönsége, és mi az, amit nem kell erőltetni, mert senkit nem érdekel.

Utoljára szerkesztve: 2021. augusztus 6.

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett fogalmak

A Start Up Guide Galaxis támogatója a Magyar Fejlesztési Bank.
Ez a SUG Galaxis 1.0 nyilvános tesztüzeme. Az oldallal kapcsolatos észrevételeidet, javaslataidat örömmel fogadjuk a hibabejelentes@startupguide.hu címen!

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.
Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz! Ha az oldalunk aktualitását vesztett hibás információval találkozna, kérjük jelezze nekünk: hibabejelentes@startupguide.hu!