Poszthirdetés
A közösségimédia-jelenlét hatékonyságát növelik azok a fizetett eszközök, amelyek a céges Facebook- vagy Instagram oldalon megjelenített posztokat népszerűsítik.
A poszthirdetések a valahol (például a vállalkozás saját oldalán vagy blogján) már megjelent posztokat hirdetik a hirdetéssel találkozó felhasználók számárnak növelése érdekében. A Facebook „oldalbejegyzés-aktivitási hirdetésnek” hívja ezt a megoldását, de az Instagramon is van hasonló lehetőség. A poszthirdetések olyan felhasználókhoz is elvihetik a bejegyzéseket, akik magát az oldalt nem lájkolták. (A személyes profilokra írt posztok nem népszerűsíthetők ezzel a módszerrel.)
Mint a közösségimédia- és általában az online hirdetések világában, a szolgáltatás erőssége, hogy a felhasználók reakcióit dokumentálja és elemezhetővé teszi. A poszthirdetések fogadtatása megmutathatja, milyen típusú bejegyzésekkel bővíthető az oldal közönsége, és mi az, amit nem kell erőltetni, mert senkit nem érdekel.
Utoljára szerkesztve: 2021. augusztus 6.